Odchudzanie

Tłuszcz na udach

Niestety schudnięcie na udach nie należy do najłatwiejszego zadania o czym powinniśmy wiedzieć już na samym początku. Nie oznacza to jednak, że zgubienie zbędnych kilogramów czy odpowiednie ich ukształtowanie jest niemożliwe, wymaga jednak większego nakładu pracy.

Dlatego warto wiedzieć jakie rozwiązania jest dobrze zastosować – przede wszystkim ćwiczenia, a niejednokrotnie odpowiednią dietę. Można też wspomóc się sprawdzonymi suplementami, które mają naturalny skład. Takie środki przyspieszają spalanie naszej tkanki tłuszczowej. Przykładem są opisywane już przeze mnie BioSlimin czy też Fibre Select.

Przeczytaj poniższe informacje, by wyciągnąć odpowiednie wnioski które uświadomią Ci, jakie są sposoby na rozwiązanie problemu jakim jest tłuszcze na udach:

Ćwiczenia na tłuszcz i cellulit na udach

1. Oczywiście nie wszyscy wiedzą, że odpowiednie zestawy ćwiczeń opracowane tylko na partię ud mają za zadanie nie tylko spalić tłuszcz ale również ukształtować mięśnie. Dlatego nie jest możliwe by uda z dnia na dzień stały się chudsze.

Biegnąca kobieta

2. Można postawić na aerobic który w prawidłowy sposób rozciągnie nasze mięśnie, jednak w tym przypadku pamiętajmy o tym aby regularnie i systematycznie ćwiczyć. Tylko wtedy uzyskamy zadowalający nas efekt. Minimum o jakim trzeba pamiętać to 30 minut przez co najmniej 3 dni w tygodniu.

3. Tradycyjne ćwiczenia, oraz te dobrze ci znane wiążą się z treningiem siłowym dostosowanym do twoich ud które świetnie się sprawdzają. Zalecają się do nich bieganie, nożyce w wielu pozycjach, jazda na rowerku czy też chodzenie na długie spacer, a nawet po schodach. Bieganie ma na celu spalenie tłuszczu nie tylko w nogach, ale również całym ciele, zresztą daje taki sam efekt jak jazda na rowerze lub też spacery z odpowiednimi obciążnikami przy nogach.

4. Warto odwiedzić siłownię jeśli masz na to czas i chęci, będziemy dzięki temu posiadać dostęp do odpowiednich urządzeń i przyrządów niezbędnych do treningu. Główna zasada w takim miejscu to przede wszystkim skorzystanie z usług indywidualnego trenera oraz nie przeciążanie się na samym początku.

5. Czy wiesz, że nie da się schudnąć w udach jeśli nie zgubimy kilku kilogramów z masy całego naszego ciała? Zatem istnieje konieczność wprowadzenia diety. Jedną z najbardziej znanych i najczęściej stosowanych jest dieta redukcyjna, którą na pewno warto zastosować.

Co jeść żeby schudnąć z ud?

Wędliny, chleb i jajka na talerzu czyli co jeść żeby schudnąć z ud

Czerstwe pieczywo a nawet suchary, gotowane ewentualnie duszone mięso, wyłącznie chude wędliny, warzywa i owoce a także drobna kasza. Pamiętajmy o tym aby regularnie i w niewielkich ilościach spożywać przygotowanie posiłki oraz by były one lekkie i pozostawić lekkie uczucie niedosytu.

Według zasady ostatni posiłek spożyj około 2 – 3 godziny przed zaśnięciem, oraz nigdy nie decyduj się na ćwiczenia zaraz po spożyciu, niech minie chociaż godzina zarówno przed jak i po posiłku.

Generalnie jeśli chcemy schudnąć z ud i pozbyć się tłuszczu z tych miejsc to należy spożywać to samo, co przy normalnym odchudzaniu całego naszego ciała. Napisałam już na ten temat bardzo wiele artykułów co jeść na tym blogu.

Kremy i suplementy wspomagające

Krem na cellulit na udach i nie tylko

Warto w przypadku wystąpienia cellulitu zastosować odpowiednie kremy tym bardziej, jeśli są one produktami naturalnymi. Na pewno przyśpieszą pewne procesy a przede wszystkim poprawią elastyczność twojej skóry.

Tak samo w przypadku suplementów. Jest wiele dobrych suplementów na rynku, które mają naturalny skład i bardzo fajnie wspomagają odchudzanie jak np. wspomniany wyżej BioSlimin. Jak np. omega-3, błonnik czy mieszanka różnych naturalnych termogeników spalających tłuszcz.

Zostaw komentarz